måndag 5 oktober 2009

Trevlig helg

Japp, vi hade en trevlig & rolig helg nere i Karlshamn.
Vi åkte i fredags fm & kom hem i söndags kväll.
På lördagen var vi en sväng i Karlskrona på Barnens lekland & frågan är väl om det var vi eller Ted som hade roligast =))
Guuuud vad stort det var i jämförelse med Monkey Town, vilken klätter/lek ställning.
Så Ted fick busa av sig en del & efteråt åkte vi till en leksaks affär, Teddan hade nämligen fått en peng av min Mormor & Morfar så han skulle kunna köpa sig något där nere. Han valde ett lego torn + katapult (riddar inspirerat.....så klart =))) & så tillhörde det även några "onda" & några riddare.
Han var så glad att han nästan började gråta, jag blir ledsen nu Mamma sa han till mig <3

Vad gjorde vi mer, vi åt gott, umgicks, skrattade en hel del då vi spelade vetgirig, såg på film, promenerade & hälsade på Christians Mamma.

Nu är vi dock hemma igen, jag har varit på data utbildning, Tony är i skolan & Ted är på dagis. Har lite småsaker att fixa med innan jag ska hämta Teddan om en stund. Men bjuder här på några bilder.



Teddan äter "Elins" köttfärsröra med pasta & majs


Frasse BUS =))


På promenad


Ted med sin älskade Christian

4 kommentarer:

  1. Härligt med en mysig helg! Jag tror du hade roligare än Ted på Barnens lekland.

    Du...jag har tänkt komma upp till jobbet nästa onsdag! Har för mig att du jobbar då...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha =))

    Japp jag jobbar 7-12 nästa onsdag, vore kul att få se lille Ian.

    SvaraRadera
  3. Då ska jag försöka komma iväg den dan...så du får se lilla Ian som inte är så liten längre.

    SvaraRadera
  4. Det ska bli kul Lena !!!!

    SvaraRadera