söndag 31 mars 2013

Påsk

För ca 1 vecka sedan så satt jag här & tänkte blogga i godan ro, men naturligtvis så var det en massa annat som kom emellan & mitt inlägg han aldrig bli klart.
Under veckan som gick fanns det inte någon möjlighet att fortsätta mitt inlägg så därför har jag nu gett upp & bestämt mig för att göra ett helt nytt =))

Igår firade vi påsk med "de vanliga" = familj & släkt från höger & vänster + - några =))
 Barnen fick påskägg, vi åt & drack gott.
Det var mycket trevligt, tack alla inblandade för en trevlig eftermiddag & kväll !!

Vi fick ju även träffa lille Sam igen.
Den här gången tog vi lite kusin bilder på de små liven så jag hoppas att någon bild blev relativt bra =)) 
Tyvärr så tog vi inte så mycket mer kort....=((
Måste bli bättre på det !!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar