tisdag 6 maj 2014

Tiden går....

O dagarna fylls med mer eller mindre roligheter, ja ibland tråkigheter me....
Igår var vi hos Erika & hennes barn ute på landet, Alva stormtrivdes & följde Lotta (4½ år) överallt.
Men hon kallade henne för Hanna, vilket förmodligen beror på att idolen (granntejejen) heter så :)
 Alicia inspekterade Maja som är 2 månader äldre.
Det är alltid roligt att träffa människor & just igår kändes det extra bra.

Vår baksida börjar närma sig gräsmatta :)
Jag längtar som en tok efter att det ska växa grönt friskt gräs där.
I veckan el i nästa vecka kommer det matjord & sen ska allt läggas i ordning & på med gräsfrön.
Just detta har jag tyvärr inga bilder på. Men det får jag allt se till att ta !!

Idag har jag & Alicia varit på vårdcentralen & tagit lite blodprover.
Det är Alicias läkare som vill se hur hög medicinhalten är i hennes blod. Samt kolla om el hur det har påverkat hennes lever.
Jag måste säga, vilket även personalen påpekade, att hon är väldigt "duktig". Inget skrik alls, men det är klart att när personalen sjunger & spelar apa så är det mer intressant än att titta på vad de gör, än vad de gör med hennes ena finger ;)
Hon var så duktig att hon fick ett klistermärke ;) hihi


Nu inväntar vi min fina vän & kusin, Elin, för en go brunch samt en massa tjat ♥
Jag passar även på att slänga in lite bilder i mappen 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar