tisdag 29 juli 2014

Sommar o sol

Vilken sommar vi har fått :)
Det ska vara varmt o soligt på sommaren tycker jag.
Men själv så trivs jag bäst i skuggan !!

Det har blivit en hel del badat i Åsasjön den här sommaren. I alla möjliga konstellationer har vi åkt :)
Det har varit vår familj, delar av vår familj, grannar, kompisar, barnens kompisar osv

Det är inte jätte lätt att ha med Alicia ska tilläggas. Hon gillar att bada o kryper gärna i vattnet MEN hon äter mer än gärna både sand,kottar o en o annan sten ;). Så det är ett litet sjå att hålla koll på henne o lilla (numera) baddjuret Alva. Likaså Ted måste man hålla koll på, han räknas visserligen som simkunnig men jag skulle aldrig släppa honom utan uppsikt !!

Tyvärr så finns det knappt någon möjlighet att ta bilder. Ofta lämnar jag telefonen i bilen. Jag vill helst inte ha värdesaker liggande själv på stranden.

Har dock en massa andra sommarbilder bla från Liseberg, Majas dop, High chapparal mm
Får se hur o när de ska läggas in :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar