lördag 24 januari 2015

Ritkväll

Igår kväll var jag o Ted hemma hos Elin o Tindra. Vi hade ritkväll, men det pysslades lite me.
En supertrevlig kväll med god mat, trevligt sällskap o roliga aktiviteter :)

Elin lärde Ted att rita ett ansikte från grunden. Jag är riktigt stolt över Ted, han ritar riktigt bra tycker jag !!





Tidigare på dagen var jag o Alva hos Camilla o Theo. Det blev promenad till Ica maxi o sen åt vi goda smörgåsar o muffins uppe hos dem.
Mysigt, trevligt o gott ❤



Emellan de här 2 grejerna åkte vi pulka, stjärtlapp o snowraiser på baksidan. Mycket uppskattat av barnen :)

En riktig kanon dag :)
Hela veckan har varit fullspäckad med trevligheter.

Nu ska jag snart baka citronkladdkaka till dagens gäster :)
Blev själv bjuden på det i veckan o de var lungt den godaste kladdkakan ever :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar