måndag 6 april 2015

Jobb, jobb, jobb och jobb

Hej :)

Nu är jag inne på min fjärde arbetsdag i sträck.
Jag har jobbat hela påsken o jag fortsätter att jobba även imorgon.
Det känns lite tufft och jag längtar efter lite ledighet nu. Vi har bytt schema den här veckan så därför får jag lite fler dagar att jobba än vad jag skulle fått i vanliga fall.

Men jag ska inte gnälla :)
Jag har ju bara jobbat i 3 veckor (går in på min fjärde idag) och dessutom tog jag lite ledigt i lördags kväll.

Imorgon kommer det bli en tidig morgon. Jag börjar 6:45 och Tonys buss går 6:18.
Barn ska lämnas på fritids o förskola. Nu börjar en ny tid, en spännande tid på ett vis :)
Det är ju förhoppningsvis så här det ska vara. Både jag o Tony ska jobba o barnen gå på skola/fritids/förskola.

Jag gillar ju bilder :)
Jag tycker personligen att en blogg är roligare att läsa när de finns någon bild eller några bilder med.
Så idag blir de en bild på marsvinen som bor på den avdelningen där jag för tillfället arbetar.


Herbert och Albert 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar