måndag 24 februari 2020

Hur länge ska jag orka ?!

Min Mr B
Varför blir du så känslokall mot mig, varför drar du dig undan ??
Det sker varje gång jag sätter någon typ av gräns. Jag ställer inte många krav och jag sätter egentligen för få gränser så de ytterst få tillfällen jag gör det kanske du kunde försöka att förstå mig ??

Är det som så många säger att du egentligen inte älskar mig på riktigt utan att du bara utnyttjar min vänlighet ?!?

Det har varit en riktigt jobbig dag och kväll. Jag vet varken ut eller in. Att dessutom försöka fokusera på jobbet i ett sådant läge är inte det lättaste.

Kommer det någonsin bli som det var i början ??
Vad ska jag göra ??
Jag vill inte "rymma" som du är rädd för att jag ska göra.
Jag vill att det ska fungera för innerst inne så älskar jag dig.
Men just nu tar du död på mina känslor....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar