söndag 29 november 2009

Allt blir inte som man planerar

I fredags skulle jag ha gått ut med jobbet, vi skulle gå på landstingsrevyn & vi skulle gå ut & äta, sen skulle jag ha jobbat i helgen.
Naturligtvis så blev det inget av detta för jag blev sjuk =((
Jag har så ont i halsen, är förkyld & jag har feber.
Jag känner mig inte alls pigg !!

Hundvakt har vi varit i helgen, det har varit bestämt sedan tidigare. Så lilla Yoda har varit här & busat me Starlet =))
Yoda är verkligen ett ursött litet energiknippe MEN M & C här blir det aldrig någonsin hund =))
Missförstå mig inte nu för hon är verkligen jätte go & hjärtat smälter när den illa tokan kommer i full kareta & hoppar upp på än & tvättar hela ansiktet som hon tidigare har tvättat toaletten med *urk*
Men hon skulle ju äta på precis ALLT, hon försökte bla äta det som fanns i katternas låda. Sen ville hon ju inte riktigt sova ordentligt på morgonkvisten utan då skulle vi skälla lite på en katt som ville gå ut *suck*
De som var gladast över Yodas ankomst var Ted & Starlet.
Vi är gärna hundvakt igen, men det blir ingen egen så att säga.

Idag har mannen & liten varit nere på julskyltningen i Jönköping, Ted hade lämnat sin önskelista till tomten som sitter där nere så nu vet han att Ted önskar sig ALLT med Star Wars =))
Själv så låg jag hemma & sov.
Mannen har även satt upp alla adventsljusstakar så nu är det advent fint, vilken tur att man har en sådan man <3




Lilla Yoda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar