onsdag 6 januari 2010

Det snöar

OJ vad det snöar =))
Jag älskar snö, känner mig som ett barn på julafton när det snöar.
Jag blir helt överlycklig !!
Det ska vara snö, MYCKET snö, när det är vinter & vinter är det enligt mig från november - mars.
Så Tack "moder jord" för att du låter det snöa, låt det fortsätta !!

Det är ju väldigt roligt för alla barnen (& vissa vuxna som är lika tokiga i snö som jag =))) när det snöar & när det ligger snö på marken.
När man själv växte upp så var det ju kalla vintrar med mycket snö & jag vill att Ted me ska få uppleva sådana vintrar.
Detta är ju en bra början iaf.

Jag tror att det började snöa runt kl 16.00 igår & det verkar som att det har snöat hela natten & förmiddagen idag.
Det låg ju redan en hel del snö på marken sedan tidigare så nu har vi mycket snö =))
Tony tog några bilder sent igår kväll så jag lägger upp en av dom här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar