lördag 2 januari 2010

Nyår

Nyårsafton firades nere i Karlshamn hemma hos Christians föräldrar.
Det var riktigt lyckat med en massa god mat, god champagne (Asti) & trevligt sällskap.
Ted blev förälskad i Christians goa Mamma Birgitta. Ted & Birgitta spenderade i princip hela kvällen med att bygga med lego, de byggde pirat öar, bilbanor mm. Emellanåt var jag & Tony med men roligast för Ted var att "leka" med Birgitta som verkligen gick in för det hon gjorde.
Jag är väldigt övertygad om att hon en dag kommer att bli en toppen Farmor/Mormor !!!!



Jag & Ted <3


Förrätt: Räkbakelse


Huvudrätt: Baconinlindad fläskfilé med klyftpotatis, stark gräddsås & en fräsch sallad


Efterrätt: Pepparkaks cheesecake


Ted & Birgitta bygger med Christians gamla lego.....Frasse vill oxå vara med =))


Lilla Yoda, julhunden =))





Det bästa med år 2009

* Att Tony blev av med sitt jobb & tack vare det sökte sig in till elektrikerutbildningen på Lernia & KOM IN =))
De tar typ bara in 12 personer per år & samtidigt som Tony sökte så var det 45 andra sökande så Tony hade en väldigt tur !!
Han är en kämpe !! Han ger inte upp bara för att det kommer ett nederlag eller för att något går emot honom !!
Det var både starkt & bra gjort av honom !!

* Ted hade sitt första barnkalas & det var väldigt omtyckt & lyckat

* Semestern, vi hade en lång underbar semester ihop hela familjen & vi var lite här & där & flängde runt i Sverige. Semestern startade dessutom med en trevlig & minnesvärd semesterfest uppe hos Larry & Cissi.
Mycket tid tillbringade vi med min älskade syster & hennes sambo <3, & även med några av mina kusiner & deras familjer <3.

* Har kommit vissa människor i min omgivning närmre <3

* Jag har utvecklats som människa & jag blir mer & mer medveten om hur jag vill leva mitt liv


Nu hoppas vi på ett bra 2010 som har en massa spännande & roliga händelser att bjuda på, mycket glädje & umgänge med vänner, nära & kära, positivt tankesätt & en massa kärlek.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar