fredag 21 maj 2010

Fredag

Inbjudan till spökkalas


Idag har Ted blivit fotograferad av JP:s fotograf så nu kommer han att finnas på bild i tidningen dagen innan (förmodar jag) han fyller 5 år.
Nu ska vi bara fixa en bild till Jönköping.nu me, men då tar vi en bild som vi har och mailar in istället.
Kan knappt fatta att det snart är 5 år sedan Ted föddes, tiden går alldeles för fort.
Just nu så ser Ted fram emot sitt barnkalas och i år blir det spökkalas.
Så jag ser fram emot att spöka till det lite här hemma =))


Just nu så sitter jag här och bloggar, mannen "toppar" häcken och Ted leker med Olle och hans kompis Albin.
Sen jobbar jag lördag och söndag, Tony & Ted ska upp till ett par kompisar på lördag och på söndag ska Ted leka med sin kompis Zakarias.
Så ser vår helg ut.....+ att vi ska grilla ikväll =)) (mycket gott)


Jag önskar er alla en lugn & skön helg !!


Ps för er som inte vet det så har en av Ubbarps hönorna fått kycklingar och jag är lika förälskad i de små liven även detta året =))

Denna bilden tog Ted när jag höll i det lilla livet

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla Ted att han är sjuk...hoppas han blir frisk tills han ska ha sitt kalas..

    Ian mår mycket bättre, så det var bara något snabbt han fick =) Men förkyld är han än, men febern är borta.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ted blev piggare så han kunde ha sitt kalas (tack & lov =)))

    Men själv känner jag mig inte helt pigg & har inte gjort på ett par veckor =((
    Det vill inte släppa helt.

    SvaraRadera