måndag 10 september 2012

En intensiv vecka

Veckan som var var väldigt intensiv, allt gick i ett.
Men det var en väldigt trevlig & rolig vecka =))

På tisdagen var vi & hälsade på E & hennes barn, på onsdagen var vi hos I & Alva var så förtjust i henne =)).
På torsdagen var M här en sväng & på fredagen träffade vi A & hennes lilla.
På fredag kvällen var jag & Ted på bio med ET, vi såg Modig.
En fin & mysig film !!
Kvällen avslutades på en indisk restaurang där vi åt något av det godaste som finns, Malai tikka masala. Det är så gott & deras ris är det godaste ris som jag någonsin har ätit !!
 När vi kom hem så hade Madde med familj precis kommit.
Lördagen spenderades först uppe på Elgigantens lager (det var Elgigantens dag eller något liknande).
Det fanns hoppborgar, man fick åka en guidad tur i ett litet tåg, barnen fick en leksak, en t-shirt & godis.
Det bjöds dessutom på fika, korv & dricka.
Det var H & M som hade bjudit med oss, det var väldigt snällt gjort !!

Efter detta for vi ner till Kålgårdens nya lekpark så framförallt Ted & Molly fick bus lite.
Sedan käkade vi middag på Ikea & drog vidare till Mormor & Morfar som bjöd på fika.
Vi var väldigt trötta på kvällen sen kan jag lova =))

På söndagen ,efter att Familjen A hade åkt, åkte vi ner & handlade & förberedde inför kommande vecka.

Så en intensiv vecka var de men väldigt trevlig ändå =))

Idag är jag trött, vi vaknade senare än vanligt.
Alva ligger just nu & vilar.
Därför passar jag på att blogga.

Ska ge mig på att lägga upp lite fler bilder i det där albumet.
Sen ska jag ta det lugnt innan det är dags att hämta hem Ted & hans kompis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar