måndag 24 september 2012

Hinner jag.....=))

Alva vilar & jag har redan slösat lite tid på fb, min nya viktblogg & genom att chatta =))
Får se om jag lyckas få till ett inlägg här innan lilla fröken vaknar.

Vad händer hos oss ??
Veckan har gått i en rasande fart.
I tisdags var det premiär på öf efter sommaren. Sist vi var där var nog i slutet av maj.
Den här gången gick vi med Angelica & Vilda & sedan var en kompis till Angelica där.
Alva älskade iaf att vara där =))
Hon kröp fram till försklefröknarna & tittade stort på dem när de sjöng =))
Det var så kul att se hur hon först när vi kom dit var lite försiktig & efter en stund så vågade hon sig fram överallt =))
Hon verkade uppskatta det så det kommer bli fler besök dit framöver.

De andra dagarna var som vanligt, vi var på A6 med kompisar, vi var iväg, vi var hemma =))
Ted hade med sig sina vänner någon dag.
Ja allt rullar helt enkelt på som vanligt.....ja nästan allt....

I lördags hade vi en underbar dag i Linköping tillsammans med Elin & Tindra.
Vi var på busfabriken & ungarna (alla 3) verkade nöjda & glada =))
Vi var där nästan till det stängde & när vi kom ut så grillade vi lite korv.
En mysig dag i gott i sällskap ♥

Förra måndagen tog vi tag i våra liv igen & uteslöt allt vad sötsaker, snacks osv heter.
Idag har det gått 1 vecka & det känns så fantastiskt bra =))

Nu hör jag att någon har börjat vakna, ska se om jag får in någon bild innan jag rusar.
Ha det bra allihopa ♥

Premiär för vår köttfärssås med pasta & morötter


♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar