måndag 22 september 2014

Elaka människor

Det finns just nu en människa i min närhet som springer runt o sprider lögner. El förvrider sanningen så att den ska passa honom själv.
Den här människans beteende är sjukligt o jag tror faktiskt inte att han kan må bra !!
Vad som gör honom så aggressiv o olycklig vet jag dock inte. Hur som helst så är hans beteende inte okej o vi är ganska många nu som börjar få nog av det här !!

Förstår DU inte att du sårar andra ?!?
Varför kommer du inte till oss o pratar istället för att blurra åt höger o vänster ?!?
Vågar du inte ?!
Tror du själv att jag tänker sitta o le fint o hålla med folk om dina förvridna sanningar ?!
Det värsta för din skull är väl att i min ilska så kanske jag berättar saker som du kanske helst skulle vilja hålla hemligt !!

1 kommentar:

  1. Vi får ge varandra styrkekramar <3 Att det finns så mycket elakhet, falskhet och dubbelmoral är skrämmande. ��

    SvaraRadera