onsdag 21 april 2010

Första presenten till liten

Jag alla vet väl nu att jag ska bli MOSTER förmodar jag =)) ?!
Igår inköptes den första presenten till Madde & Christians lilla liv. Det var inte direkt planerat eller så men sist när vi var på Ica här nere så blev jag förälskad i detta gosedjur och tänkte då på Maddes mage =)) Men jag köpte det inte. Men igår så blev det av (den var bla prissänkt....srry Madde menar inte att vara snål =)))

Jag vet att det är tidigt men det blev bara så.
Lägger in en bild på gosedjuren, vi har köpt lejonet och lejonungen (de hör ihop). Dessutom så går ju en liten del till childhood vilket är ett stort +.

För er som inte vet så mycket så får ni lite info om Maddes graviditet.
Bebisen är beräknad till 15 november (det är ju lite osäkert och kan flyttas fram eller tillbaka)
Madde är (vad de tror) just nu i v. 11 (10+0)
Den 9 juni ska de blivande föräldrarna på ultraljud......och vi är ju några stycken som fått för oss att det kommer bli tvillingar =)) Men vi får väl se vad som händer helt enkelt =))

En sak är säker iaf och det är att detta är jätte kul och jag kan knappt vänta på att den lilla ska titta ut =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar