torsdag 1 april 2010

Påsken

Då var det dags för påsk igen, detta året me =))
När jag var liten firade vi alltid min ena kusin och senare även min bror vid påsk (de fyller år i mitten av april), när man blev lite äldre var det alltid "utgång" speciellt på långfredagen.
På senare år har det varit lite varierat, något år har vi varit på påskfest hos vänner något annat år har vi firat påsk med närmaste släkten, i år kommer det att se ut ungefär så här:

Långfredag
Hela familjen ska gå på bio & se Draktränaren i 3D, på kvällen jobbar jag

Påskafton
Ted & Tony ska fixa lite här hemma utomhus, de ska ha äggjakt & ev åker de upp till ett par kompisar på em, jag själv jobbar

Påskdagen
Påskmiddag i Ubbarp, jag hinner vara med en liten stund för även denna dagen jobbar jag

Annandag påsk
Påskfirande här i Hovslätt med släkten, Ted & Tony ska ev gå på bilmässan


Så blir påsken för oss, & jag önskar alla er som kikar in här en Glad Påsk !!


Min tokiga påskgubbe =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar