söndag 27 juni 2010

SOMMAR

Alla har väl märkt att sommaren är här, hela denna veckan som har varit har ju varit solig och varm. Kikade precis in på Aftonbladet.se och enligt dom (som man ju inte till 100% kan lita på) så kommer nu "supervärmen".
Det ska vara varmt och soligt på sommaren men jag som inte älskar värmen över allt annat vill inte ha det för varmt !!
Så jag hoppas att veckan fortsätter som den här veckan har varit.

Midsommar har firats med härliga, goa människor !!
Det var en fin dag med god mat och trevligt sällskap.


Kungen av Midsommar

Snälla Madde som fixade till Teds krans

Midsommarbarn

4 kommentarer:

  1. Härligt med sommar =)

    Det går bra för honom att vara hemma med Ian...han tycker det är fullt upp. Men så ska det vara =) Nu när jag kom hem från jobbet så har han varken hunnit äta eller duscha på hela dagen. Men det är upp till honom att han inte hinner.

    Saknar dig på jobbet! Så tråkigt att jag inte jobbar lördag kväll nu...annars hade vi jobbat tillsammans! Men jobbar du onsdag natt nästa vecka? För då går jag till 22.00...då måste du vara på vår sida.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är nog nyttigt för honom, för de båda kanske.

    Japp jag jobbar onsdag till torsdag =)) Då syns vi då, det var länge sedan nu !!

    Kram

    SvaraRadera
  3. hej kuss!
    här har du en som ääälskar värmen som är.

    o där fick du ju en mysig bild på ongarna.
    jag fick en bra o tusen "fula". tur att de är så himla söta när de är fula oxå...

    SvaraRadera
  4. Jag fick några bra men mest "fula" =))
    Men det är som du säger de är söta då me =))

    Då kan du få värmen som är här =))
    Jag kan samla ihop den på något vis & skicka den till dig när det inte är så "fina" dagar =))

    SvaraRadera