torsdag 28 oktober 2010

Nytt

Då var det dags för lite "nytt" igen.
Vi har beslutat att vi behöver omstrukturera vårt arbete för att det ska fungera bättre.
Så igår hade vi möte och där togs det en del beslut.
Vi ska bli 2 arbetslag istället för 1 som det är nu.
Likaså ska det bli 2 avdelningar istället för 3.
Jag tror att detta kommer bli jätte bra, eller jag hoppas det iaf =))

Så ett nytt schema kommer det förmodligen behöva göras, exakt hur stora ändringar det blir vet vi inte i dagsläget.
Jag anmälde iaf mitt intresse till att sitta med även denna gången =))
Jag hoppas att jag tog rätt beslut.

En hel del måste göras och med tanke på allt annat jag har just nu *suck* så känns det både bra & dåligt.
Jag tror verkligen att detta behövs för både boende & personal, & för att kunna få ett mer strukturerat arbete.
Sen är det ju aldrig roligt att ha 10 000 saker runt sig, iaf inte när en del av de sakerna är jobbiga/negativa.


Mycket tankar just nu, på allt egentligen.


MADDE

När det gäller min kära syster så har hon nu fått komma hem, vilket hon tycker är jätte skönt.
Blödningarna har minskat MEN om de tilltar igen så måste hon förmodligen läggas in.
Både hon och bebisen mår bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar