fredag 29 oktober 2010

Ted ringer


Ted har fått dille på att ringa till sin Morfar.
Speciellt när jag nyligen har suttit i telefon.
Att han vill ringa just till honom tror jag beror på att han har ett väldigt simpelt telefon nr.

Häromdagen tog han luren gick iväg och ringde utan vår vetskap, vilket han gärna får.
Efter att ha pratat med Pappa senare den dagen fick jag reda på hur just det samtalet var.

Ted - Hej, vad gör du

Pappa - Jag sitter vid datorn och spelar kort, vad gör du själv

Ted berättade då om någon leksak han lekte med & sen säger han till Pappa

- Var det något mer du ville ??

Pappa säger då skrattande nej & de avslutar samtalet

Ha ha ha ha ha =))
Jag skrattade så gott åt detta, ungefär som att det var Pappa som hade ringt till Ted



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar