torsdag 29 november 2012

Tiden går

Jag har vid så många tillfällen tänkt sätta mig ner för att blogga men det är alltid något som kommer emellan.
Tiden rinner på snabbare än snabbt just nu = lite snabbare än vanligt =))

Här rullar livet på som vanligt.
På lördag så har vi en liten ettåring i huset ♥
Så under helgen blir det kalas, på lördag kommer min del av släkten & på söndag kommer Tonys del.

Alva har tagit sina första ynkliga små steg men jag kan ändå inte säga att hon går än.
Att gå för mig är när man tex kan gå hela vägen från köket & ut till vardagsrummet själv. Sen så ska man väl göra det mest hela tiden istället för att krypa.
Men hon är på god väg iaf =)) 

Igår var vi på 1 års kontroll & allt var fint med henne.
Det var sista gången vi gick till den barnavårdscentralen. Pga att det har föds så många barn så har de fått för mycket att göra. Vi ska därför tillhöra Råslätt from 1/12.
Men dit ska vi inte förrän till sommaren då Alva har hunnit bli 1½ år.

Tyvärr så fick vi ett tråkigt besked nyligen, Tony har blivit uppsagd pga arbetsbrist.....
Det finns inte så mycket att skriva om det egentligen.
Vi har ju varit i den här situationen ett antal gånger nu.
Nu är det bara att hoppas på att han har samma tur som han brukar ha när det gäller att få ett nytt jobb.

Igår var jag ute med jobbet & åt julbord, det var mycket trevligt & mycket gott =))
Jag gillar att gå ut & äta julbord, det var länge sedan jag gjorde det nu så därför det extra uppskattat igår.

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma innan min gäst dyker upp =))

Hmmmm, hade tänkt att bjuda på några bilder men nu är det visst fullt ??
Samma problem som Madde har. 
SUCK !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar