onsdag 11 mars 2015

Glädje o sorg

Idag har jag fått 2 väldigt positiva besked.
Det känns så fantastiskt !!
Ibland blir man så oerhört förvånad o glad av andra människors handlingar ❤

Jag har även fått höra något väldigt, väldigt tragiskt. Det är inget som rör mig el min familj personligen ...men det är ändå riktigt tragiskt ; (

Man vet aldrig vad livet har i beredskap för än, så det gäller att passa på att leva så länge man finns här o kan.


Idag var Tony med Alicia på inskolningen o jag var hos en kompis. Vi sydde bla en mössa till Alva.
Inskolningen flöt på bra o idag fick Tony gå iväg en liten stund.
Alicia hade gnällt lite när han gick men hon blev inte ledsen. 
Stunden som hon var där själv hade gått jätte bra :D
Personalen skojade o frågade om hon inte var ett inskolat barn som hade gått där länge ;)

Jag ska bjuda er på ett gott skratt :)
Jag provar Alvas mössa haha :)


Sen bjuder jag på några bilder på min minsta lilla prinsessa ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar