söndag 25 december 2011

Våran jul


Kvällen före dopparedagen så kom Madde & hennes familj hit till oss.
Alltid lika roligt att träffa dem =))
Den här gången var även Yoda med, till Tony & Teds stora glädje.

På julafton åt vi först en mysig julfrukost här hemma & sedan begav vi (jag, Tony, Ted & Alva) oss vidare till Tonys ena bror & hans familj där vi firade jul med Tonys del av släkten.
Trevligt & lilla Alva var lite av en medelpunkt, som det ju brukar vara när det finns en liten bebis med =))







Sedan begav vi oss vidare ut till Pappa & Marie för att fira jul med en del av min släkt.
Det var lugnt & mysigt.
Även här så fick Alva mycket uppmärksamhet =))
Så trots att jag inte hade några vidare julkänslor (delvis pga att det inte var snö ute) så måste jag säga att det blev en lyckad julafton med härliga människor & god mat.






Ted blev glad för alla sina julklappar men det bästa han fick var ett Harry Potter spel (lego) till wiiet, detta fick han av mina morföräldrar.

Tack alla snälla för allt som vi fick !!


Denna dagen går i slapphetens tecken, här hemma tar vi det bara lugnt, myser & umgås.
Njuter av det som är just Nu =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar