torsdag 7 april 2011

Jag VILL =))

Har precis fått reda på att det kommer komma ut en ny tjänst på mitt jobb i augusti, en kombinerad dag & natt tjänst.
2 personer delar på tjänsten & så jobbar man 10 veckor & sen byter man.
Så 10 veckor dag & 10 veckor natt.

Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt gärna jag vill ha den här tjänsten, det brinner i mig av iver =))
Av hela mitt hjärta så vill jag ha den här tjänsten !!!!

Jag har ingen aning om hur många som är intresserade eller hur många som kommer söka den men jag kommer göra allt som står i min makt för att få den !!
Så en massa positiva tankar till mig nu =))
Tjänsten kommer ut om ca 1 månad så hur det går får jag inte reda på en på ett bra tag.

Men jag hoppas verkligen på det !!


6 kommentarer:

  1. många lycka till!
    jag håller bägge tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Elin =))

    Jag hade faktiskt tänkt att be dig om lite hjälp, jag berättar mer på söndag =))

    SvaraRadera
  3. Heja heja, hoppas att du får jobbet!

    /Fri Duss

    SvaraRadera
  4. Tack Fri Duss =)) =))

    Jag hoppas verkligen det med, har inte velat något SÅ mycket på väldigt länge =))

    SvaraRadera
  5. Jag håller också tummarna för dig! Hoppas verkligen du får det =)

    SvaraRadera