lördag 9 april 2011

Små blommor

Idag har vi satt upp Teds studsmatta.
Något som var väldigt uppskattat av både Ted & Olle.
3½ timme har Ted spenderat ute idag varav 2 ½ av dem var på eller i närheten av studsmattan =)) =))
Det är lika roligt varje vår när det är dags att sätta upp den tycker Ted.

Vid ett tillfälle när pojkarna var ute så kom de in & gav mig 2 små söta, fina krokusar som de hade plockat ute på trädgården.
Ted skickade 2 slängpussar dessutom =))
Så fint, älskar min pojke, min muckla som jag för tillfället kallar honom.




Dagens middag var falukorvsgryta, en gryta som jag lagade till Ted när han var riktigt liten. Idéen kom från en falukorvsrätt som jag vet att Mamma brukade göra, men jag gjorde alltså en gryta istället.
Det var Tonys som valde rätten, han provsmakade på grytan när Ted var liten & han blev frälst.

I grytan har jag falukorv, blomkål, morötter, dill & så en vit sås.
Typ så är det =))
Mycket gott !!

Anders ska sova över här inatt & just nu sitter killarna & tittar på film.
Scooby Doo =))

Jag önskar er alla en trevlig lördags kväll !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar