måndag 4 april 2011

En vårdag

Idag har jag varit ledig, jobbade nämligen i helgen så jag fick min ledighet idag istället. Detta hade jag verkligen inget emot med tanke på vilken vacker vårdag det har varit idag.
Helgens väder var väl kanske inte som gjort för att vara ute & njuta, däremot att sitta inne & mysa =))


Jag & Ted tog en rejäl sovmorgon & efter frukosten så gick Ted över till Hugo & lekte.
Hugo & hans lillasyster Hanna är alltid lediga på måndagar.
Efter en stund så kom killarna hit & lekte & sen gick jag faktiskt med dem ner till dammen så att de fick leka av sig ute ordentligt.
Jag njöt av vädret, tjötade med Madde en stund & pojkarna lät fantasin flöda, de lekte på för fullt. Sen hade de lite springtävling runt dammen, Ted vann, vilket inte är så lustigt med tanke på att han har mycket längre ben. Detta taggade Ted till 1000 så till slut ville han nästan bara springa.








Nu på eftermiddagen/kvällen har Ted varit ute & cyklat tillsammans med en drös av grannbarn, stora som små. Alla cyklade dock inte =))

Nu blir det middag.
Kycklingklubbor i ugn med en ljuvligt doftande marinad......vi får se vad vi tycker.



2 kommentarer:

  1. Vilken snygg jacka, var har ni köpt den? =)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den snygg =)) Jag älskar den !!
    Den är köpt på Lindex

    SvaraRadera