fredag 8 april 2011

Waeke

Linda som jag var hos nere i Karlshamn håller på med något som hete datorgrafisk konst. Exakt hur det fungerar vet jag inte men att Linda & hennes man gör otroligt fina bilder på det sättet är det ingen tvekan om.

Jag minns när Madde för första gången visade mig dessa vackra, överjordiska bilder.
Jag blev hel
t såld =))


Bugs

Madde köpte faktiskt en tavla till mig som heter Bugs, en av mina absoluta favoriter.

Just nu så pågår det en tävling på facebook.
Den som vinner tävlingen får ett valfritt konstverk från waeke. Om ni är intresserade & vill veta mer om waeke så kan ni gå in på hemsidan här nere.


WAEKE


Jag vet att jag har bjudit in mina vänner på fb att delta i tävlingen så ta chansen !!

Jag är själv med men jag har så fruktansvärt svårt för att välja vilket konstverk jag ska välja om jag vinner, det finns nämligen så många bilder som tilltalar mig.


Här får ni se några av mina favoriter, men det finns många, många fler att betrakta !!


Hoppets ängel

Breaking free

Ärkeängel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar