måndag 13 augusti 2012

6 års kalas

Igår var vi på Sannas 6 års kalas.
En liten 6 åring som helat inte ville vara med på kort men Tony lyckades lura till sig en bild iaf =))


Jag tycker att hon är så söt & passar i sitt korta hår. Det är inte alla tjejer som passar i så kort hår (enligt min åsikt) men hon gör det definitivt !!






Det blev en del planerande inför Charles 40 års firande (han fyller i början av oktober)
Charles var inte med på kalaset så det passade ju perfekt att prata om, för det kommer bli en överraskning.
Roger & Malin hade ett väldigt bra förslag & det tror jag att de flesta nappade på.
Nu får vi se vad Nina tycker me =))

Alexander var väldit intresserad av Alva =))
Han ville vara nära & busa =))
Så gulligt att se


I lördags hade Teds taekwando klubb uppvisning inne i Råshusparken. Så det blev lite träning tillsammans med andra klubbmedlemmar.
Nu hoppas vi att klubben får lite nyförvärv inför hösten =))



Nu är Tony inne på sin sista lediga vecka.
På måndag börjar han jobba igen & på tisdag börjar Ted första klass :-O
Vart tar tiden vägen ?!?
Denna sommaren (sommar & sommar.....) har sprungit förbi.
Varje år går bara fortare & fortare.
För 1 år sedan längtade jag till mitten av oktober för då skulle jag gå hem på gravidpenning.
Nu är bebisen född & hon är 8½ månad om 3 dagar.

Bjuder på 2 bilder till, på mina små sötnosar.



Idag har vi fixat med lite nödvändigheter.
Hoppas att veckan för något skoj med sig =))

Go kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar