fredag 10 augusti 2012

Det som varit

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, 13 dagar sedan för att vara exakt =))
Under dessa 13 dagar har det hänt en hel del roliga saker & det har tagits en del bilder.
Jag är lite inne på att skapa ett fotoalbum via fb som jag kan länka här.
Jag tror inte att jag orkar sitta med alla dessa bilderna här nämligen =))
Jag ska fundera lite till.

Vi har iaf haft set kanon på Liseberg, på busfabriken, i Linköping, i stadsparken, i Karlshamn, här hemma mm =))
Jag har inte tagit bilder på allt, jag har blivit lite slarvig med att ta bilder....!!

Vi hade en mycket trevlig kväll här hemma i förra veckan med mina morföräldrar, min Farmor, Madde & Molly. Vi satt & pratade & åt indisk mat (jag älskar indiskt =)), eller iaf den rätten).

Vi hade även en trevlig em med Elin & Tindra på Monkey Town som sedan avslutades med myskväll hemma hos dem.

Vid dessa tillfällen togs det inga bilder men på det andra finns det nog en hel del....tror jag =))

Vi har även varit sjuka.....=((
Alva & Tony har varit (är fortfarande lite) dunderförkylda, & Alva hade feber.
Jag & Ted har haft ett släng av magsjuka....
Mitt började dessutom vid 04:30 på jobbet :0
Tack & lov så kräktes jag inte & det verkar som att de äldre har klarat sig bra !!

Att jag inte har kunnat lägga ut bilder eller någon månadsrapport beror på datorn som nu fungerar igen.
Månadsrapport kommer så fort det finns tid & möjlighet.

Bjuder på en bild så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar