onsdag 29 augusti 2012

Lite blandat

I lördags var vi på 7 års kalas nere i Göteborg.
Valencia fyllde 7 år i veckan som var.
Vi fick även träffa Samuels föräldrar som är på besök i Sverige.
Det var roligt att få göra det =))

Det var ett mycket trevligt kalas =))
Alla var glada & nöjda !!
Tiden gick lite väl fort bara =((

Valencia 7 år

Ayhan

Kusinerna Lenci & Tinna

Sysslingar & kusiner.....men Ayhan saknas...=))

De 3 första =))

Systrarna Röd, 2 av mina kusiner

♥ ♥

Familjen Gür




En pojke i Teds klass hade sin Mamma på besök i skolan häromdagen så igår ville Ted  att jag skulle följa med.
Så det gjorde jag, Marie var snäll & kom hit för att passa Alva under den stunden so jag var med, ca 1½ timme.
Det var kul att få se lite vad de gör osv.
Men det är en stökig klass..... fröknarna har mycket att jobba med kan jag säga
.... & Ted är inte helt oskyldig  !!

Men Ted trivs som fisken i vattnet & det känns skönt !!
Han går med glädje till skolan






I måndags började Ted i simskolan igen, bröstsim 2.
Jag tyckte att det gick bra men han var lite rädd för att falla bakåt i vattnet.
Så det får vi öva lite på.
Denna läraren känns väldigt bra, så jag hoppas att det håller i sig =))
Det var ord & inga visor, inget daltande !!
Ett gäng "störiga barn" blev rejält tillsagda & det tycker jag är bra !!
Där vi har gått tidigare känns det ibland som att det har varit för mesigt.

Nu ska Madde trakaseras =))
Hej Hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar