fredag 31 augusti 2012

KRYPER =)) =))

ALVA KRYPER !!!

Mer eller mindre iaf =))
Hon fraktar sig krypande kortare sträckor här hemma, ibland blir det ett litet lustigt krypsätt då ena benet mer går...=))

Lill tjejen har ju de sista dagarna gått upp mer & mer i krypställning, häromdagen tog hon något krypsteg & idag blev det då små sträckor.

Så någon van kryperska är hon ju inte än, det går sakta men fram kommer hon. Jag hade gärna lagt upp några videoklipp men jag har inte lyckats med det på länge =((
Jag vet inte varför det inte går.





Idag var det även en stor dag för Ted, han fick vara hemma ca 40 min helt själv medan vi var iväg & handlade + tankade.
Han var mycket stolt & det hade gått riktigt bra =))
Min lilla kille ♥
Han har tidigare, i somras, varit hemma 20-30 min när vi gick en sväng ner till affären, men då var även Anders här.
Vi lämnar Tonys iphone hemma & vill han något ringer han till mig.
Idag ringde jag dessutom hem & kollade så att allt var bra.

Ted gillar fortfarande skolan, första hela veckan är nu avklarad.
Förra veckan gick de ju bara 3 skoldagar, för uppropet på tisdagen räknar jag inte riktigt som en skoldag.
Det är viktigare med kompisar än någonsin, varje dag står det en klunga med pojkar som vill följa med hem.
Jätte roligt att det finns så många att leka med, att han har sina vänner, men ibland är det skönt när han inte leker med någon.
Så var det igår & då knåpade han (med lite hjälp) ihop ett brev till sin kusin.
Det hade han inte gjort om han hela tiden ska leka med någon.

Ted har lite mycket energi i kroppen, han har lite svårt att vara stilla.
Men både igår & idag så hade det varit mycket bättre.
Skönt =))

Igår hade vi besök av Angelica & Vilda på fm.
Vi åt äppelpaj, lyssnade på Alvas AAHHH & pratade =))
Jag längtar så mycket efter att de små flickorna ska kunna leka =))
Det var iaf trevligt att träffa dem, som vanligt !!

På kvällen träffade jag min fina vän Milla som jag inte har träffat på länge.
Hon kom hit & vi bjöd henne på middag. Senare på kvällen så åkte hon & jag hem till henne där det blev en hel del tjöt =))
En mycket trevlig kväll  ♥ ♥

Nu tar vi helg =))
Ser fram emot att inte stiga upp tidigt imorgon.....Snälla Alva sov länge......åtminstone till 07:30 =))

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Vi säjer GRATTIS till en krypandet ALVA på sin 9 månadsdag

    UA o ON

    SvaraRadera