lördag 11 augusti 2012

Bilder


Nu har jag skapat ett låst fotoalbum på fb som bara jag själv har tillgång till.
Jag ska testa att lägga ut länken här & så får vi se om ni kommer in.
Det fungerar nämligen i den ena datorn men inte i den andra.

Albumet som jag har skapat kan alltså ingen annan utan jag själv se....ja & ni som trycker på länken då (om det funkar)
Att jag vill ha det låst är för att jag inte vill att alla där ska se bilderna som jag lägger ut.
Jag lägger ut enstaka bilder som alla kan se.
Jag funderar även på att skapa en grupp där typ familjemedlemmar & de närmsta ska kunna se & kommentera bilderna. Som det är nu så kan ju ingen gilla eller kommentera.
Vi får se hur det blir framöver =))

Här har ni ett gäng bilder =))


2 kommentarer:

  1. Vi säjer att bilderna var ett lyckat resultat med fin uppläggning av både text och bild verkligen något för en fortsättning.

    UA o ON

    SvaraRadera
  2. Ja vi får se om jag fortsätter så =))
    Bilderna blir lite gryniga tycker jag, men det beror på vilken skärm man sitter vid tror jag.
    Alla bilder kommer nog inte läggas upp så......men vi får se =))

    SvaraRadera