måndag 8 november 2010

Köttfärsås

Dagens middag blev köttfärssås, en mycket god sådan !!
Jag har länge varit trött på just den maträtten, spaghetti & köttfärssås, MEN idag lyckades vi 3 kockar laga ihop en riktigt god sådan.
Mycket berodde nog på mästerkock nr 1, Ted =))

Hög mysfaktor när hela familjen lagar mat tillsammans



Sen har jag nog kommit fram till att det blir en låst blogg iaf.
Jag har ingen aning om vem/vilka som läser här & om jag ska kunna skriva & berätta om vad som helst så vill jag nog ha en låst blogg trots allt !!

Jag har skapat en ny men jag är inte riktigt nöjd med den.

CYA =))


4 kommentarer:

  1. Vad kul att kunna hjälpas åt alla tre med maten. Spaghetti och köttförssås blir att man äter väldigt ofta.

    Hoppas det är bra med dig..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigt mysigt =))

    Allt är ok me mig, hur är det själv ??
    Känns det bra att snart ska börja jobba igen ??

    SvaraRadera
  3. Det är bara bra med mig...känns lite konstigt att snart börja jobba, men det kommer bli kul att komma igång igen fast jag gärna vill vara hemma med Ian längre. Men det är det bästa för oss att vara ifrån varandra lite grann.

    När kommer nya schemat vara klart? Vill ha det...så kan du säga till mig när det är klart så kan jag komma upp och hämta ett.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tanken är ju att vi ska dra igång med det nya schemat i början av januari ev i slutet av dec.
    Vi ska träffas & hålla på med det imorgon, jag kan be Susanne att meddela dig när det är klart om du vill ??

    Det känns lite lustigt till en början att börja jobba men samtidigt känns det skönt med.

    Kram

    SvaraRadera