måndag 22 november 2010

Magsjuk Ted =((

Då var det till att "vabba" idag, Ted ligger här hemma och är magsjuk =((
Stackars liten !!
Vilken fruktansvärd natt vi har haft, det började vi strax efter 00 och sista gången han spydde var vid 08:50.
Så har det hållit på hela natten, den lille stackaren har ju inget mer att spy upp.
Så han har druckit lite vatten & sedan spytt och spytt.

Jag skulle jobbat 12-20 idag och nu tänker säkert många JAG VET BÄST kärringar (kan visserligen vara gubbar me men jag skriver kärringar) att kan inte Tony som är arbetslös vara hemma då ?!?!
Och vad har du/ni med det att göra säger jag då ??
Sköt ert egna miserabla liv !!

MEN jag kan ändå svara på det i fall det finns någon som nu mår dåligt av att inte få veta hur det ligger till.
Japp, Tony är arbetssökande och just idag ska han på 2 st arbetsintervjuer samt till arbetsförmedlingen.
Så VI i VÅR familj valde att göra så här, vilken tur att vi har ett val !!!!

Sen är han ju inte iväg till kl 20.00 men han är nog inte hemma före 17 vilket i sin tur innebär att jag förmodligen inte skulle varit på jobbet före 17.30 vilket i sin tur innebär att jag skulle åkt till jobbet för att jobba 2 ½ timme ?!
Nej tack då tror jag personligen att det är bättre att samma vikarie tar hela passet.
Dessutom så ska man ju inte behöva gå in för mindre än 3 timmar !!

Men imorgon (om jag får vara frisk) så ska jag tillbax & jobba för imorgon har Tony inga möten inbokade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar