lördag 27 november 2010

Utmanad

Jag har blivit utmanad av min jobbarkompis Lena


4 matprogram jag gärna ser

Just nu så tittar jag inte på några matprogram, men när jag väl tittar så gillar jag de flesta.
Jag skriver några som jag iaf har tittat på, vet dock inte om alla sänds nu.

* Nakna kocken (Jamie Oliver)
* Vad blir det för mat (Per Moberg)
*Halv åtta hos mig
*Tinas matprogram (som gick på SVT)

4 saker jag har ätit idag

* Kokt ägg med kaviar
* Mannagrynsgröt med äppelmos
* Ett par skumtomtar
* Smörgåsbakelse


4 smaker jag längtar efter

* Schwarzwald tårta
*Indian popcorn (med cheddar smak)
*Saffrans glögg
*Hallonsoda


4 saker på önskelistan

*Lugn & ro (både psykiskt & fysiskt)
*Att Ted ska få ett (flera) syskon
*Att alla nära & kära ska må bra, på alla sätt (psykiskt, fysiskt, socilat, ekonomiskt mm) genom sina liv
* Att kunna heala =))


4 smaker jag avskyr

*Öl
* Tomat
*"Storköks" mat (skolmat & liknande)
*Broccoli


4 bloggar med "intressant" innehåll som jag vill utmana

Min älskade lillasyster Madde

En för mig mycket nära och kär VÄN

Min kära, intressanta & inspirerande kusin Elin

Min fina, omtänksamma man Tony


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar