söndag 28 november 2010

Kusiner Bus

Ted har ju som jag tidigare har nämnt 7 kusiner numera.
Av dess kusiner så är det Anders, som är 1 år äldre än Ted, som Ted leker mest med.
De är på samma "nivå", de funkar så jätte bra ihop och de trivs verkligen i varandras sällskap.

Under deras uppväxt (hittills) så har de ju träffats väldigt mycket, Anders har sovit över här många gånger & Ted har sovit ett antal gånger hos Anders me.
Igår sov Anders över här & då hörde Tony ett litet samtal som Ted & Anders hade.
De pratade om vänner.

Ted - Anders du är min bästa vän
Anders - Ted du är oxå min bästa vän

Söta barn =))
Tony fick "Micke & Molle" känsla över det


För mig betyder det väldigt mycket att de har den fina relationen och jag hoppas för deras skull att det är & förblir en vänskap för livet.
Jag själv stod flera av mina kusiner väldigt nära, den enda av dem som jag inte umgicks med på det sättet var min yngsta kusin, hon är 8 år yngre än mig & vi träffades aldrig utanför släktträffarna.
Men de andra 3 (Emelie, Elin & Frida) träffade jag mycket periodvis.
Vi hade jätte roligt tillsammans när vi växte upp, många upptåg, många skratt & mycket lek & BUS =)) =))
2 av mina kusiner har ju dessutom barn i samma ålder som Ted så dom träffar man ju regelbundet än idag.
Alltid lika trevligt !!

Jag är jätte tacksam för att ha fått ha mina kusiner med mig i mitt liv !!




Ted & Anders, 5 & 6 år



Ted & Anders 1½ resp 2½ år


2 kommentarer: