tisdag 30 november 2010

Karlshamn




Imorgon beger vi oss ner mot Karlshamn =))
Äntligen ska jag få träffa lilla prinsessan, åhhhh som jag har län
gtat efter detta.
Vi beger oss iväg relativt tidigt härifrån
sen åker vi hem igen på em.

Det ska bli så roligt att få träffa
dig, lilla Molly.
Ted verkar vara nyfiken & han vill hålla i dig först, så jag får väl hålla mig till tåls under den tiden....MEN sen så då är det min tur =)) =))

Idag efter jobbet åkte vi upp till A6 tillsammans med min Farmor, där uppe köpte vi lite mer kläder till Molly.
Ted fick välja vad han ville ge & igår när vi pratade om det så kom vi fram till att hon nog vill ha något rosa, men idag så valde han 2 pyjamasar (1 blå & en "pojkig" med rymdraketer") men jag frågade bara om det var det han ville ge till Molly & det var det sa han !!
SÅ trots att vi tittade på mycket kläder höll han fast vid pyjamasarna, jag tycker bara det är så gulligt att han faktiskt väljer själv, utifrån vad han vill ge & vad han tycker är fint.
Så Molly du får nöja dig med det helt enkelt, men jag har valt lite rosa & lila grejer till dig.......så blir din Mamma glad iaf =)) =))


2 kommentarer:

  1. Jag tror att vägen också gick via Ståltorpsgatn där det fanns paket till Molly.
    Eller hur?

    ON

    SvaraRadera
  2. Japp det gjorde den =))
    Där Ted dessutom fick en present som jag kan säga var mycket uppskattad under bilresan =))

    SvaraRadera