onsdag 24 november 2010

Längtan

Just nu så längtar jag något fruktansvärt mycket efter att få åka ner och hälsa på min lilla systerdotter. Jag har väntat och väntat och väntat och väntat, jag har till & med varit ivrigare än Ted som nästan irriterat har tittat på mig & sagt att bebisen kommer när den är färdig =))

Nu är hon här & jag kan inte åka ner =((
Ted har ju varit magsjuk, han är mycket piggare nu men jag känner mig lite "skum" i magen, det bubblar och gör lite ont. Så naturligtvis kan vi inte dra ner magsjukan till de nyblivna föräldrarna och den lilla Prinsessan.
Dessutom är det ju full snöstorm här uppe.
Så det är 2 faktorer som går emot vad jag VILL.
Nästa vecka är det fullt upp för oss och jag väntar inte längre än så, jag menar Molly väntar ju på mig =))
Hennes första ord när hon kom ut var

- Var är Moster Carina, jag vill träffa henne NU =)) =)) =))



I värsta fall så får jag söka semester någon dag nästa vecka.......för jag väntar INTE hur länge som helst !!
Så håll ut Molly, jag kommer inom en snar framtid =))


Lilla Prinsessan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar