fredag 17 december 2010

Jobb helg

Då var det dags för ännu en jobbhelg som jag denna gången inte ser fram emot på något vis.
Vi har så mycket kvar att göra och fixa med här hemma, sent ute som vanligt =))
Att man aldrig lär sig ?!
Det flesta julklapparna är visserligen inhandlade men det är ändå en hel del kvar att göra innan det får bli jul.
Jag är ledig både måndag & tisdag + att Tony är ledig på tisdag så det som inte är fixat hinner vi förhoppningsvis fixa då.

Denna julen är inte alls som vanligt.
Det har varit för mycket bök runt omkring så för första gången någonsin har jag inte den där starka längtan som jag alltid brukar ha.
Men jag hoppas naturligtvis att det blir en bra dag !!

Inför nästa jul krävs det tidig planering där förhoppningsvis alla bjuder till !!
Vill man inte vara med så behöver man inte men förpesta inte alla andras tillvaro !!
Sen tycker jag att alla (förutom de äldre, 75+) ska vara med & göra ungefär lika mycket.
Det måste bli rättvist både penga mässigt & arbetsmässigt !!
Så kanske lite mer engagemang från alla håll ?!
Nja inte alla men från vissa håll iaf !!

Det mest underbara är ändå att jag får fira med min fina familj, min goa släkt & så får jag ju träffa lilla Molly igen =))
Längtar =))



Julen -05- Ted hos Moster Madde


Julen -07- Ted inspekterar verktygslådan med Morfar & Marie


Julen -08- här var det glada miner =))


Julen -09- Ted öppnar paket & Åke hjälper till


Julen -09- Tindra, Tomten & Ted




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar