tisdag 14 december 2010

Teds ämne

Idag har jag berättat lite lätt för Ted om vad en blogg är, sen frågade jag vad hade tyckte att jag skulle blogga om idag.

Ted ville att jag skulle skriva att han älskar Madde och att han tycker att hon är fin =))
Så nu vet du det Madde (om du inte redan visste det) =)) =))

Sen tyckte han att jag själv fick välja vad jag ska skriva om =))
Jag kan väl skriva om att vi var på luciafirande på Teds dagis igår, Ted var med & gick fram men sen ville han hellre stå längst fram i publiken & titta på sina kompisar (det osar Henrik =))) istället för att vara med & sjunga.
Han tittade upp på oss en gång & ropade - Visst är dom bra =))
Ja, sa jag lite senare de var bra MEN det hade varit ännu bättre & finare om du hade varit med, det svarade han inte på =))
Ted var stjärngosse, den enda stjärngossen faktiskt & han var jätte fin. Tyvärr så blev det inga bra bilder.

Vi lussade för våra boende igår med & det var uppskattat, alltid lika mysigt. Det var ett antal år sedan jag var med men nu så föll det sig så att jag jobbade morgon igår. Klockan 05:30 började vi.....gissa om jag var trött på kvällen ?!

Hade en mycket mysig kväll med min underbara vän igår, ser fram emot fler sådana kvällar !!

Nu ska jag visst äta, Ted har tydligen lagat en kycklinggryta med paprika i åt mig =))


2 kommentarer:

  1. Jag tänkte på er igår...vet hur mycket dom uppskattar det =) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det gör de verkligen =))
    Detta året fick vi lön, men det fick de visst inte förra året.
    Jag hade visserligen ställt upp ändå !!

    SvaraRadera