söndag 30 januari 2011

30 års kalas

Igår hade vi 30 års kalas för Tony i en stuga som ligger en liten bit härifrån.
Vi åt smörgåstårta, cheesecake och hemgjort godis som min snälla Morfar hade gjort.
Ett trevligt kalas med härliga människor, synd bara att man inte hinner umgås med alla när man har ett kalas. Det går ju en del tid till att plocka undan & plocka fram mm.
Sen spenderade ju jag ganska mycket tid med min lilla söta systerdotter.

Tony var iaf mycket nöjd & glad & idag blir det till att införskaffa tv:n =))



inuti stugan


Festfin


Musen, systern & brodern


Tindra, Elin & Sebastian


Johanna, Marie & Farmor


Sanna & Roger


Alexander


Ulla Britt


En baksida & en framsida =))


Bus



Tyvärr så hade jag inte "bra" bilder på alla, så ursäkta mig för att alla inte kom med.



Igår när vi hade kommit hem & vi alla satt & mös framför tv:n (fångarna på fortet) så satt Molly hos Madde men vänd mot mig. Jag pratade med henne & tog i hennes händer så att hon kunde dra sig uppåt. Hon var så glad, höll ögonkontakt med mig jätte länge samtidigt som hon "pratade" & log. Lilla söta, fina Molly.
Jag är så glad & tacksam över att jag är din moster & att just du blev du.


Bounding


Ted är me jätte förtjust i henne och han visar ingen avundsjuka/svartsjuka alls & det känns jätte bra. Det hade ju inte varit konstigt om han hade gjort det menar jag då han säkerligen tycker att Madde & Christian är hans.
Men det går helt utmärkt & igår på kalaset när något av de andra barnen var lite för närgånget mot Molly (enligt Ted) så sa han att man måste akta henne & vara försiktig med henne =))



Finaste

Våra goingar

Kärlek


Däremot så är Ted inne i någon trots period eller något liknande just nu för han har inte varit rolig att ha att göra med de sista dagarna. En riktig liten sur kille med en vilja av järn.
Men det ska vi nog få bukt med =)) Du har en Mamma lilla vän som har en vilja som inte är att leka med när jag sätter den sidan till.
Envis till tusen =)) =))


Just nu är han (alltså Ted) på Star Wars kalas hos en av sina bästa kompisar, utklädd till Darth Vader (stavas det så ??)
Ett kalas som han har sett fram emot hela veckan.


Annars så rullar livet på, på tisdag så åker vi till Eksjö & hoppas på ett bra besked !!


Jag önskar alla som kikar in här en trevlig dag !!


2 kommentarer:

  1. Ted är som sin mamma =) Det är likadant här hemma!

    Vad är det ni ska göra i Eksjö? Nu får du allt berätta....blir nyfiken till tusen!

    På torsdag kommer jag och börjar jobba igen =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Anna Forsbergjanuari 31, 2011

    Nu bli ja nyfiken oxå vad ska ni göra i Eksjö... Du få gärna berätta om du vill.. Kram Anna

    SvaraRadera