måndag 24 januari 2011

Lediga


Idag är jag & Ted lediga, jag har jobbat i helgen & därför har jag lyxen att vara ledig idag =))

Underbart !!

Ted vaknade vid 8:30 så det blev ju lite sovmorgon, vi mös en stund i sängen innan vi steg upp & tog tag i det vardagliga.
Så nu är det färdigt + att jag har hunnit ringa en del samtal samt fixa med lite annat.
Jag ligger just nu bra till på min "att göra lista" inför veckan =))


I lördags fyllde Tony 30 år & det firade vi här hemma med kräftbakelser & prinsesstårta.
Jag, Ted & Anders sjöng för Tony & sedan uppträdde Ted & Anders för oss =))
En fin dag !!


Att jobba i helgen gick över förväntan, jag var lite orolig pga personalbrist (vi är alltid mindre personal över helgen) men det löste sig till det bästa.
Vi har nu kört igång med det nya & det finns både för & nackdelar med det.
Men vi får väl åtminstone ge det en 5 veckorsperiod innan vi utvärderar det.


På fredag kommer lilla Molly & hennes föräldrar hit, det ska bli kul att träffa lilla tjejen igen. Hon är ju hela 2 månader nu.
Lilla söta !!



1 kommentar:

  1. Tack för dina ord Cinna! Det är ju livets gång, och nu var det rätt väntat också men ändå svårt att acceptera. Men det vet ju du mycket väl, och i ditt fall var det ju mycket mer tragiskt.

    Ha det bra, fira födelsedagsbarnet ordentligt och mys med hela familjen!
    Kram, Leena

    SvaraRadera