fredag 28 januari 2011

Vänner



Idag på förmiddagen träffade jag en gammal vän som jag inte har träffat på ett tag, det blir ju tyvärr så ibland att det dröjer mellan gångerna.
Min vän bjöd på ljuvlig hallon & blåbärspaj & sedan på en pasta rätt med kyckling som var mycket, mycket god. Jag var rejält mätt & mycket glad efter allt prat när jag åkte därifrån.
Alltid trevligt att träffa sina vänner !!


Det stod några fina små ord på droppenbladet som Ted & hans dagiskompisar får ut varje månad.


Att ha en vän är jättefint.
Att vara någons vän är nästan ännu bättre.
Alla kan vara vän med någon, bara man inte har så bråttom
att man inte
märker när någon vill bli ens vän.
Vän är ett bra ord. Det är nästan det bästa ordet.



Just nu snöar det, vi håller på med att få fyr på vår brasa.
Sen väntar vi finbesök =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar