söndag 16 januari 2011

Fixa

Idag har det varit en fixardag här hemma och med fixa så menar jag att jag har tagit tag i saker som måste fixas med =))
Nu förstår ni precis vad jag menar va ?!?!
Ha ha ha ha =))
Jag har gjort det jag ska göra, sådant som har lagts på hyllan.
Så nu är förberedelserna inför Tonys 30 års kalas igång, jag har även "pratat" med människor som jag har saknat och tagit tag i lite annat.

Jag har skrivit in mitt nya schema i almanackan samt studerat det en hel del. Vissa saker är jag jätte nöjd med & andra är jag mindre nöjd med.
Men nu kör vi en 5 veckors period så får vi se hur jag känner efter det.
Imorgon drar vi igång med det nya på jobbet & det ska bli riktigt roligt, jag är taggad till tusen =))


Jag har beställt mina 2 böcker från pocket card som vi fick i julklapp av vår chef.
Dessa 2 blev det för mig.







Ted har börjat på simlekskola eller minisim tillsammans med sin kusin.
Det är förberedande inför simskolan som jag nog hade tänkt att Ted ska börja med till hösten eller ev till våren nästa år.
På simlekskolan får man lära sig att doppa hela sig, bubbla, glida/flyta, sparka med bakbenen & hoppa från kant.
Målet är att de ska ha fullständig vattenvana. Man får även prova på att ta baddarmärket.

Barngympan drar också igång så detta kvartal blir det 2 aktiviteter för Ted.
Ganska lagom tycker jag, varken för mycket eller för lite.


Nu ska jag fixa med en lista till jobbet som de har bett mig om, sen ska jag bara ta det lungt resten av kvällen.


Adios på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar