onsdag 5 januari 2011

Trött på att vara sjuk !!

Jag börjar bli riktigt trött på att vara sjuk nu !!
Hela hösten var antingen jag eller Ted sjuka & så startar vi det nya året på samma sätt.
Det är så jävlar trist & jag har egentligen inte alls tid att vara sjuk.
Igår kände jag mig mycket bättre men idag känner jag mig värre igen & febern är tillbaka så det blir förmodligen inte till att jobba helgen heller.

Ända sedan Ted började på dagis så har jag haft lättare för att bli sjuk.
De säger ju det att dagis & skolbacillerna är de starkaste så det kanske inte är så konstigt ändå.

Det värsta är värken i kroppen, samt i öronen. Näsan & halsen kan man ju lindra med nässpray eller dricka varmt honugsvatten.
Det var många planer som gick i stöpet pga det är.....
Men tack & lov så är Ted pigg igen !!

Är det Henrik som ligger bakom det här tro.......är det Fogskum som har släppts lös ?!?! =))


För övrigt så är "lilla" Henrik hos sin tjej i Norge, jag är så nyfiken på vem hon är & hur hon ser ut.
För Henriks skull hoppas jag på det bästa !!


Nu ska jag krypa ner i soffan med min nya bok som jag fick i julklapp.







1 kommentar:

  1. Stackare....hoppas du blir frisk snart igen. Då vet jag vad jag har att vänta mig nu när jag börjar jobba om 4 veckor =)

    Kram

    SvaraRadera