tisdag 15 februari 2011

Mysigt besök

Idag har jag haft ett mysigt besök av min härliga, goa kusin Elin.
Det var ett tag sedan vi sågs själva nu men det är alltid lika uppskattat att träffas, både med & utan barn !!
Det blev mycket prat (som vanligt =))) ibland förstår jag inte hur vi kan ha så mycket att prata om. Jag hade mycket väl kunnat sitta & prata ett par timmar till.
Så tack för ditt besök kära kusin, vi får ses snart igen så att vi kan tjöta vidare =))


Tro det eller ej men Ted hade haft jätte kul på dagis idag när de åkte skridskor. Han var ju lite anti hela grejen med skridskoåkning men idag när jag hämtade honom kom han leende emot mig & sa att han kan åka skridskor & att det var roligt att åka.
Jag blev överlycklig för hans skull, det hade ju inte varit kul om han hade suttit på en bänk & tjurat.
Det sista jag sa när jag lämnade honom var tänk bra tankar nu Ted, ge det en chans.
Sen om det var just mina ord han tog till sig vet jag ju inte, det spelar ingen roll heller. Det viktiga är ju ändå att han provade & att han faktiskt gillade det =))
Det hade han ju inte upptäckt annars.





2 kommentarer:

  1. tack för dina fina ord cinna. du betyder mycket för mig. våra "själv-träffar" är så givande på något sätt. jag är så mycket jag med dig. hoppas du är så med. cinna o elin. som vi är.

    SvaraRadera
  2. Jag känner likadant <3

    SvaraRadera