torsdag 24 februari 2011

Vi är friska !!

Nu är vi alla här hemma äntligen friska igen =)) =)) =))
Tony är på jobbet, Ted är på dagis & jag har pluggat matte i ett par timmar.

Imorgon ska jag på utbildning med några jobbarkompisar & efter det ska vi käka lunch tillsammans.
Ser verkligen fram emot morgondagen !!


Jag har enligt mig själv en mycket speciell Pappa =))
Att han är speciell får ni tolka hur ni vill men att han är speciell är det nog ingen som tvekar att kalla honom om man har träffat honom.
Ibland säger han en del kloka saker & det är en del av dessa klokheter som jag har börjat ta till mig den sista tiden.
Ibland har han så rätt......men inte alltid =)) =))



En mycket gammal bild på oss

Mamma med Madde (se hur lik Molly är Madde) & jag hos Pappa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar