fredag 21 oktober 2011

Fredag


Idag är det fredag, den bästa dagen på veckan enligt mig.
Då har man ju hela helgen framför sig (om man inte jobbar under helgen).

- 3 grader är det ute nu, sen var det lite halt här & där.
Idag var vi lite sent ute men vi kom i tid ändå.
Vi brukar numera försöka promenera ner till skolan & sedan hem på em.
Det sista så har vi gått samtidigt som grannen & det är ju alltid trevligt med lite sällskap.

Idag ska Ted ta med en kompis hem efter skolan, plättor ska jag göra till dom.
Det brukar vara mycket uppskattat av de små liven.

Ted saknar fritids.....=((
Men han får ju ändå träffa sin kompisar mån-fre så jag känner att det får vara bra.
Men om han inte hade haft förskoletiderna så hade jag kämpat för fritids men nu är det ju inte så.
Sen blir det ju ofta lek med något av grannbarnen på em/kvällen.
Sen kan det nog vara bra & ta det lite lugnt ibland me, att vara själv & pyssla med det som man själv vill.

Själv så ska jag snart upp en sväng till Pappa & Marie.
Tiden hittills har gått fort, det har varit något nästan varje dag så än har jag inte blivit uttråkad.
Igår var jag uppe på jobbet en sväng, de hade anhörigträff & det var riktigt mysigt att vara med.
Mina jobbarkompisar kommer jag sakna, hur skulle jag inte ?!?!
Fantastiska människor är vad de är !!

Nästa tripp dit blir när de ska ha julmarknad i början av december.
Får se om det blir med eller utan bebis =))

Förresten verkar det vara något konstigt med fb, det visar inte alltid när man har fått ett nytt privat meddelande. Jag vet inte varför det har blivit så men jag upptäckte det igår.
Jag hade fått nya meddelanden men jag kunde inte se det vid inloggningen som man brukar kunna.
Konstigt, någon som vet varför det är så ??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar