torsdag 13 oktober 2011

Friherrinna

Japp, nu är jag fri =))
Nu ska jag gå hemma & ta det lugnt tills lilla Bubblan behagar visa sig, om exakt 2 månader om han/hon håller tiden.
Jisses vad snabbt tiden har gått :-O

Jag har en lista med saker som jag hade tänkt att hinna med under dessa 2 månader, får se hur långt jag kommer.
När det gäller Bubblans rum så ska väggarna spacklas & slipas 1 gång till innan de ska målas.
Sen ska golvet läggas in & efter det så är det bara lite småsaker kvar.
Jag tippar på att rummet kommer att bli helt klart någon gång under första veckan i november.
När det är färdigt så kommer det nog någon bild =))

Idag har jag haft besök av min goda vän Frida & hennes lille Jack, en sådan söt liten krabat med mörka ögon. Hans Pappa kommer från Sri Lanka.
Alltid trevligt att träffa goda vänner & bara umgås.
En sådan dag hade vi förra helgen när vi träffade min härliga kusin Elin & hennes goa Tindra.
En underbar dag där tiden bara rann iväg, 9 timmar bara försvann =))











Nu när jag går hemma så får Ted inte gå på fritids utan han går enbart i förskoleklass, så mellan 8:10-13 mån-fre så har jag egentid så att säga.
Det känns bra att Ted får komma iväg & träffa sin kompisar & vara i skolan trots att jag är hemma.

På lördag åker vi till Ullared med Madde & Christian, ja de åker ju från sig men vi ska ses där nere.
Detta ser jag fram emot, får hoppas att man hittar en del vettiga saker.
Hade bla tänkt att köpa en amningskudde, julklappar & lite annat smått & gott.

Ted ska sova hos Anders mellan fre-lör, jag förmodar att han får roligare där än att gå runt i en affär i flera timmar.
Ted är inte direkt förtjust i att gå i affärer iaf =))
Möjligenvis i leksaksaffärer, men då ska det ju helst köpas något med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar