söndag 16 oktober 2011

Höstlöv



Idag har hela familjen spenderat flera timmar utomhus, vi har krattat ihop löv som vi sedan har eldat upp.
Vi har även plockat in en del saker i källaren inför den kommande vintern.

Ted har tyckt att det har varit jätte kul & med sin fantasi blev den ena eldhögen ett brinnande skepp med kanoner i (kanoner = ekollon som exploderar).
En stund hade han även besök av sin kompis Simon som också tyckte det var väldigt roligt med 2 brinnande lövhögar.


Igår var vi i Ullared & det var riktigt mycket folk där. Jag är glad att vi bestämde oss för att inte ta med Ted dit.
Utav de gånger jag har varit där de senaste åren så var det här definitivt den gång som det har varit mest folk.

Vi mötte upp Madde & Christian som vi gick en del med & som vi senare åt mat ihop med.
Mycket trevligt =)) =))
Vi fick en hel del köpt till den lilla Bubblan, men även till Ted & oss själva.
Teds julklappar från oss är färdiginköpta samt en del av det som Molly ska få i julklapp.
Jag kände av i magen att vi gick & stod så pass mycket som vi gjorde, så nu känns det verkligen skönt att man är hemma på GP (gravidpenning)


Nu är jag helst slut efter krattandet & all friskluft, sitter & väntar in tiden för Teds simskola.
Vi ska även köra hem Zakki (Teds vän) som dök upp här för en stund sedan.
Sedan blir det nog en tidig kväll, jag är så trött numera......=))

2 kommentarer:

  1. Gott ändå att vara i det fina vädret! Och få något gjort, dubbel glädje. Hoppas du får en skön tid tills Bubblan tittar fram!

    SvaraRadera
  2. Ja det var jätte härligt att vara ute =))
    Jag hoppas me på en skön tid, men just nu så vill jag bara att tiden ska gå riktigt fort =))

    SvaraRadera