måndag 28 maj 2012

Fixa fixa

Då var vi tillbaka till vardagen igen.
Tony är på jobbet & Ted är i skolan.
Alva vilar just nu & jag tänkte blogga lite snabbt =))

Jag har hunnit med en del viktiga samtal nu på morgonen, men än är jag inte färdig.
Jag håller bla på att kolla upp detta med dagisplatser.
Det är väl så gott som bestämt nu att tanken är att Alva ska börja på dagis den 1 april nästa år.
Hon blir då på dagen 16 månader.
Inte min drömålder att sätta henne på dagis men hon hinner iaf bli 15 månader & det är ändå mitt mål !!

Förmodligen så kommer jag börja jobba i mitten av januari eller i början av februari & så får Tony vara hemma den sista tiden med henne.
Det är inte riktigt bestämt hur vi ska göra ännu.

Jag har även ringt till jobbet.
Måste fixa delegering osv innan jag börjar jobba.
Måste även få till en bredvidgång, jag skulle ju gått bredvid natten mellan fre-lör men då var Tony inte pigg & Ted var inte heller på topp.

För övrigt så kommer vår förmiddag vara ganska så lugn, bara lite fixade & ringande.
I eftermiddag ska vi åka in & fotografera Ted till JP.
Vi måste även ge oss ut & börja förbereda Teds äventyrskalas =))

Nu ska jag dock fixa Alvas gröt & sedan ska jag väcka henne....om hon inte redan har vaknat =))

Ni får ha en härlig dag i det sommriga vädret.
NJUT =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar